wtorek, 18 sierpnia 2015

Zeszyt z cytatami #4


Hejka hej ^^.

Cały czas nadrabiam straty, ale w tym tygodniu mam nadzieję wyjdę już na czyste konto i zobaczycie wszystko to, co dla Was zaplanowałam. Tak więc nie gniewajcie się, praktycznie codziennie w tym tygodniu na blogu powinien pojawić się post i
przygotowałam także coś specjalnego, więc myślę, że będziecie zadowoleni :). Ale przejdźmy do rzeczy bez zbędnego przedłużania ^^.

Dzisiejsza porcja cytatów pochodzi z książki autorstwa Veronici Roth pod tytułem "Cztery". Recenzja pojawiła się na blogu już dość dawno, ale jak wiecie ostatnio z moim wolnym czasem jest trochę kiepsko (i jeszcze coś mi go perfidnie zżera, ale o tym kiedy indziej). Więc no, dopiero dzisiaj mógł się ukazać "Zeszyt z cytatami" (mimo że gotowy do zaprezentowania światu był już dość dawno...). Chyba nie macie mi tego za złe, co? :D. Jeśli ktoś jednak nie miał okazji zapoznać się z moją recenzją, to zapraszam Was tutaj. I znowu, bez zbędnego przedłużania zapraszam do zapoznania się z fragmentami, które wybrałam :).



I co o nich sądzicie? Mi osobiście najbardziej podoba się chyba ten drugi. Po prostu najbardziej do mnie przemawia ^^.

Prawdopodobnie jutro spodziewajcie się niespodzianki, którą przygotowałyśmy dla Was razem z Tessą :). Podpowiem tylko, że będzie to coś, czego dawno na tym blogu nie było, a być powinno ;). Pozostańcie zatem czujni i tego nie przegapcie :).

Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ;)

Luriko

3 komentarze:

  1. Muszę w końcu przeczytać "Cztery". Cytaty są cudowne.

    Pozdrawiam
    blog--ksiakoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zeszyt z cytatami-świetna sprawa! Chyba sama sobie taki założę ;)
    Obserwuję i zapraszam dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też założyłam sobie taki zeszycik^^. Bardzo fajna sprawa :D
    Będę do Ciebie wpadać częściej kochana, obserwuję :*
    Buziaki,
    zapraszam do mnie: cynamonkatiebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń