środa, 14 października 2015

Harry Potter i Kamień Filozoficzny - edycja ilustrowana

Cześć ;)

Jak wiecie lub nie, dokładnie tydzień temu, czyli 6. października miała miejsce premiera ilustrowanej edycji książki Harry Potter i Kamień Filozoficzny! Nie wiem jak Wy, ale ja mniej więcej od 13. roku życia już nieodwracalnie zaliczam się do gatunku ludzi znanych jako Potterhead (i wcale nie jest mi z tym źle :D). Z racji tego, w dzień premiery przeszłam jakieś 3 kilometry do jedynej księgarni w Toruniu, w której przy kupnie tego cudeńka dostawało się plakat Ulicy Pokątnej! No cóż, gdyby nie pobyt w internacie to byłoby 30 kilometrów a nie 3, więc w żadnym wypadku nie mogłam przegapić takiej okazji :)

Kończę już moją historię z życia wziętą i zapraszam do obejrzenia fotek! ;)









Tak prezentuje się okładka bez obwoluty :)
A oto i on - mój przecudowny plakat! ^^


To byłoby wszystko na dzisiaj. A czy Wy już posiadacie to wydanie Harry'ego Poterra? Co o nim sądzicie? Ja uważam że jest naprawdę przecudne, te ilustracje są po prostu wspaniałe! Ukłon w stronę pana Jima Kaya ;) Żeby je wszystkie zobaczyć, koniecznie chcę wrócić do tej historii (już po raz piąty, ale kto by to liczył, a tym bardziej - kto by się tym przejmował!).

Do następnego! :)

Tessa

9 komentarzy:

  1. Muszę mieć wydanie ilustrowane!! Dopisuje go do moich prezentów pod choinkę bo od jakiś 10 lat jestem zdiagnozowana Potterhead :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas się zastanawiam, czy kupować tę książkę, czy nie. Z jednej strony mam do Pottera duży sentyment, z drugiej jednak... nie wiem, czy aż tak duży, aby mieć w domu dwa wydania. ;) Chyba poprzestanę na oglądaniu zdjęć w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zastanawiam się, czy kupować to wydanie Harry'ego czy nie. Z jednej strony chciałabym je mieć, bo jest naprawdę cudne, ale z drugiej strony już mam całą serię, a za pieniądze, które wydałabym na nią, mogłabym mieć inną książkę, na której mi zależy. Naprawdę nie wiem, co mam robić. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi podoba się bardziej stare wydanie. Niezbyt lubię ilustracje w książkach a te, szczerze mówiąc, nie są wybitne. Jedyna rzecz w której to wydanie jest lepsze to twarda oprawa.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już postanowiłam, że przy następnym książkowym zamówieniu kupuję to wydanie :) Jest prześliczne i nawet sobie nie wyobrażasz jak Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te wydanie, jest cudne i pięknie cieszy moje oko :) Czekam na następne części, mimo że posiadam już komplet HP. Stwierdziłam, że będę miała jeden komplet do oglądania a drugi do czytania :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te wydanie, jest cudne i pięknie cieszy moje oko :) Czekam na następne części, mimo że posiadam już komplet HP. Stwierdziłam, że będę miała jeden komplet do oglądania a drugi do czytania :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wydanie, może sama nawet kupię, bo nie mam własnego egzemplarza, a z serią jestem mocno związana. Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń