piątek, 22 kwietnia 2016

Zeszyt z cytatami #17


Hejka hej ^^

Dzisiaj, tak jak obiecałam, mam dla Was świeżutką porcję cytatów. Są to fragmenty Księgi cmentarnej autorstwa Neila Gaimana. Nie ukrywam, że książka niezwykle mi się spodobała, a jeżeli o tym nie wiecie jeszcze, to zapraszam do przeczytania mojej recenzji, która znajduje się tutaj.

A więc bez zbędnego przedłużania, zapraszam Was do zapoznania się z owymi cytatami ;).




Miałam problem z wybraniem odpowiednich fragmentów, ale koniec końców zdecydowałam się właśnie na te. Jak Wam się podobają? Czytaliście już tę książkę? A może czytaliście inną pozycję tego autora? Koniecznie dajcie znać w komentarzach ;).

A tymczasem trzymajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

1 komentarz:

  1. Ciekawe cycaty, zachęciły mnie do przeczytania książki :)
    Pozdrawiam, www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń