czwartek, 4 sierpnia 2016

Book Haul #8

Hejka hej ^^.

Dzisiaj mam Wam do pokazania nowe książki, jakie znalazły się na mojej półce, a to za sprawą corocznych, sierpniowych zakupów z moją mamą. Łącznie przybyło mi aż 8 książek. Nie mogę się doczekać, aby Wam je pokazać, więc oto one :).




Przedstawię Wam je jeszcze jako listę:

Niepowszedni - Justyna Drzewicka
Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona - Rick Riordan
Miasto cieni - Ransom Riggs
Następczyni - Kiera Cass
Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu - Ewa Grzelakowska-Kostoglu
Naznaczeni - Jennifer Lynn Barnes
Szkic - Olivia Samms
Alicja w krainie zombi - Gena Showalter

Cieszę się z nowej zdobyczy, nawet zdążyłam już przeczytać Tajniki makijażu ;). To jedyny taki dzień w roku, w którym mogę dostać aż tyle książek. Ale jak zwykle, tak dużo książek, a tak mało czasu :).

Macie jakieś nowe ciekawe książki na swojej półce? Koniecznie podzielcie się swoimi zdobyczami ^^.

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :D.

Luriko

1 komentarz:

  1. Polecam szczególnie Alicję i miasto cieni :)
    Gratuluję tylu zdobyczy

    OdpowiedzUsuń