wtorek, 2 sierpnia 2016

Podsumowanie miesiąca - lipiec


Hejka hej ^^.

Kolejny miesiąc za nami, co oznacza, że przyszedł czas na czytelnicze i blogowe podsumowanie miesiąca. Lipiec był dla nas o wiele lepszy od czerwca. Chyba każdy tak ma, wiecie, wakacje, więcej wolnego czasu i tak dalej. Bez przedłużania zabierzmy się za nasze czytelnicze podsumowanie :).

W lipcu przeczytałam 4 książki, czyli o 2 więcej niż w czerwcu. Mam nadzieję, że dopiero się rozkręcam ;). Dało to łącznie 851 stron, czyli około 27 dziennie. Postępy, postępy ;). Opublikowałam też aż 11 postów, czyli o 7 więcej niż w ubiegłym miesiącu. Mam zamiar się tego trzymać i stać się bardziej regularna, trzymajcie za mnie kciuki :D.

W lipcu przeczytałam 3 książki. Daje to razem 804 strony, z czego wynika, że średnio czytałam ok. 26 stron dziennie. Nie jest tak źle. :) Opublikowałam także 3 posty, czyli o 2 więcej niż w czerwcu. - Tessa

Podsumujmy teraz całego bloga. Liczba obserwatorów wciąż wynosi 24. Dziękujemy naszym wiernym czytelnikom za bycie z nami zawsze, wiem, że często to mówię, ale naprawdę jesteście wspaniali ^^. Ilość komentarzy wzrosła o 12, osiągając liczbę 440. W lipcu wyświetliliście nasz blog 1182 razy, średnio 38 razy dziennie. Zatem ogólna liczba wyświetleń zatrzymała się na 16 320. Najpopularniejszym postem w tym miesiącu były Premiery miesiąca - lipiec autorstwa Tessy :).

W sierpniu na pewno czeka Was jeden book haul w moim wykonaniu, a jak się uda to również i unboxing. Mam nadzieję, że uda mi się też wstawić coś specjalnego, ale to będzie niespodzianka ;). Stałych elementów, czyli recenzji i cytatów nie zabraknie ^^.

A jak u Was minął miesiąc? Mam nadzieję, że równie czytelniczo ;).

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz