niedziela, 6 września 2015

Zeszyt z cytatami #7


Hejka hej ^^

Dzisiaj mam dla Was porcję cytatów z Wielkiego Błękitu autorstwa Veronici Rossi (czy tylko mi to nazwisko kojarzy się z Veronicą Roth?). Jak wiecie wszystkie cytaty wybrała dla Was Tessa (znowu jestem siłą roboczą :D). Jeśli jeszcze ktoś z Was nie widział recenzji tej książki, to serdecznie zapraszam Was tutaj. Tak więc bez zbędnego przedłużania mam zaszczyt zaprezentować Wam gwóźdź programy: cytaty ^^.




I co o tym sądzicie? Powiem Wam szczerze, że przeczytałam tylko pierwszy tom, ale polubiłam tę serię (szczególnie scenę "pachniesz fiołkami", jeśli ktoś wie, o co mi chodzi :D). Jak widać na załączonych obrazkach niektóre z nich przedstawiają ważne prawdy życiowe, czyli jakieś wartości ta książka sobą przedstawia ^^.

No nic, starczy tego paplania, mam nadzieję, że Wam również te fragmenty przypadły do gustu. Jak już stało się moją tradycją, nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

4 komentarze:

  1. Nie tylko tobie to nazwisko tak się kojarzy :)
    Piękne cytaty.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie masz ładne pismo! Swoją drogą, jeszcze nie wpadłam na pomysł, by zapisywać cytaty w osobnym zeszycie, raczej spotykałam się z zaznaczaniem ich w książce, co mi nie za bardzo podchodziło - dlatego dziękuję, w najbliższym czasie lecę kupić ładny notes, właśnie tego szukałam! :)
    medycy nie gęsi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie cieszy fakt, że mogę kogoś inspirować ^^

      Usuń
  3. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale cytaty bardzo mi przypadły do gustu xd
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń