środa, 24 czerwca 2015

Zapowiedź czegoś nowego ^^

Cześć wszystkim ^^.

Tak... Wiem, wiem... Dawno nic tutaj nie było zamieszczane, ale musicie nam wybaczyć. Po prostu razem z Tessą kończymy w tym roku gimnazjum i przez ostatni miesiąc chciałyśmy jak najbardziej dopracować nasze oceny i średnie, aby dostać się do naszego wymarzonego liceum :). Niektórzy z Was pewnie też przeżywali w tym okres, inni mają go już za sobą, a jeszcze inni dopiero będą się męczyć ^^ (żółwik trzecia klasa ;)). 

Już jutro mamy swoje zakończenie szkoły, co oznacza, że... Zaczynamy wakacje! :) To z kolei oznacza, że będziemy miały względnie więcej czasu (bardziej Tessa niż ja, ale też postaram się publikować więcej postów).

Na miłe zakończenie roku szkolnego i rozpoczęcie wakacji mam dla Was dwie nowe niespodzianki: dwie nowe serie ^^. Tak jak od niepamiętnych czasów istnieje "Z dwóch perspektyw" (czyli od założenia bloga, które wcale tak dawno nie było XD), tak teraz ja zamierzam wprowadzić dwie nowe serie. A będzie to mój "Book Haul", który będę publikować wtedy, kiedy zbierze mi się jakiś większy stosik książek, oraz "Poniedziałek z...". Ta seria będzie (jak sama nazwa mówi ^^) publikowana w miarę możliwości co poniedziałek, na umilenie naszym czytelnikom początku tygodnia. A co tam będzie, przekonacie się już w poniedziałek ^^.

Maj i czerwiec zawsze są dla mnie miesiącami obfitującymi w książki, podobnie jak grudzień. Jako, że mamy koniec czerwca, tak więc chciałabym już w piątek przedstawić Wam mój pierwszy "Book Haul" ^^. Tak więc bez zbędnych ceregieli...


Tak... Jeśli dobrze policzyłam, to na chwilę obecną jest na tym stosiku aż 8 książek, a możliwe, że do piątku ten stosik wzrośnie jeszcze bardziej ^^. Specjalnie nie pokazuję Wam grzbietów, ponieważ chcę Was potrzymać do piątku jeszcze trochę w niepewności ;). Chyba, że ktoś rozpoznaje i wie, co to są za książki. W takim wypadku piszcie w komentarzach :D.

No. Tak więc, widzimy się w piątek :). Bardzo chcę poznać Wasze opinie o tych książkach, więc nie zostawiajcie mnie w potrzebie :).

Przy okazji, jak tam Wasze wyniki i średnie? :) Jestem bardzo ciekawa, bo moje miasto jest małe i za bardzo nie ma z kim tutaj o tym już rozmawiać ;)

Luriko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz