piątek, 24 czerwca 2016

Zeszyt z cytatami #20


Hejka hej :).

Tradycją jest już, że po każdej recenzji pojawia się kilka cytatów zaczerpniętych z danego tytułu. Dzisiaj będzie to Mara Dyer. Tajemnica, czyli pierwsza część serii Mara Dyer autorstwa Michelle Hodkin. Jeżeli nie mieliście jeszcze okazji zapoznać się z moją recenzją na temat tej pozycji, to zapraszam Was tutaj. Zachęcam także do podzielenia się swoją opinią na temat tej książki :).

Żeby bardziej nie przedłużać, oto fragmenty, które dla Was wybrałam. Mam nadzieję, że okażą się interesujące ^^.




I jak, co o nich sądzicie? Uważam, że dość dobrze oddają klimat tej książki. Jeszcze raz zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami i czekam na nie z niecierpliwością ^^.

Korzystając z przydzielonego mi czasu antenowego (przeze mnie :D) chciałabym serdecznie pogratulować wszystkim książkomaniakom wspaniałych wyników w nauce (bo nie wierzę, że są inne ^^) i życzyć tyle samo zapału do nauki i czytania w przyszłym roku szkolnym, który niestety na pewno nadejdzie szybciej niż myślimy :/. Pochwalcie się, jakie książki jako nagrody dostaliście? ^^. Ja swoje pokażę w nadchodzącym book haulu, tak więc poczekajcie jeszcze trochę, postaram się zebrać wszystkie nowe książki w mojej biblioteczce, których dotychczas Wam nie pokazywałam ;).

A tymczasem to już wszystko, nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz