piątek, 13 maja 2016

Zeszyt z cytatami #19


Hejka hej ^^.

Jak widać dokładnie, mam dzisiaj dla Was kolejną porcję cytatów :). Tym razem są to fragmenty z Magonii autorstwa Marii Dahvany Headley (mam nadzieję, że dobrze przedstawiłam to nazwisko i oczywiście dobrze odmieniłam ^^). Cytaty otrzymałam od Tessy, znów robiłam za siłę roboczą do przepisywania :D. Jeżeli jeszcze ktoś nie miał okazji zapoznać się z jej recenzją na temat tej pozycji, to serdecznie zapraszam tutaj.

A teraz nie będę przedłużać już bardziej. Zapraszam do zapoznania się z cytatami ;).


I jak, podobają się? Co do ilości, zastrzeżenia proszę składać do Tessy ^^. Zachęciły Was do przeczytania tej książki? A może już zdążyliście ją przeczytać? Jeżeli tak, to jakie są Wasze odczucia? Dajcie koniecznie znać w komentarzach :). 

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ;).

Luriko

1 komentarz:

  1. Cytaty bardzo mi się podobają. ten pierwszy chyba sobie zapiszę. Sama prowadzę zeszyt z cytatami. Z chęcią zerknę na tą książkę. Przeczytam recenzję i, kto wie? Może wyląduje na mojej liście czytelniczej :>

    OdpowiedzUsuń