sobota, 28 listopada 2015

Zeszyt z cytatami #9


Hejka hej ^^

Co tam u Was? :). Wiem, że w tym tygodniu nie było "Poniedziałku z...", aczkolwiek wiele razy się już z tego tłumaczyłam i niestety musicie uzbroić się w cierpliwość :/. Naprawdę, staram się jak mogę, ale school comes first :/.

Dzisiaj mam dla Was porcję cytatów z Wyspy Potępionych autorstwa Melissy de la Cruz. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z moją recenzją, to zapraszam Was tutaj. Więc, moją opinię możecie poznać tam, a teraz zapraszam do zapoznania się z cytatami ^^. 



Jak Wam się podobają? :). Moim zdaniem mimo tego, że to książka dla dzieci, można w niej znaleźć kilka fajnych, a nawet niekiedy wartościowych cytatów. Moje ulubione to chyba pierwsze dwa, a Wasze? ^^.

A tak poza tym, właśnie zaczęła przerażać mnie grubość tego zeszytu. Czy kiedykolwiek uda mi się go całego zapełnić? O.o Zaczęłam wątpić w swoje możliwości.

Bez zbędnego przedłużania, życzę Wam miłego weekendu ^^. Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :).

Luriko

1 komentarz:

  1. Może rób co drugi tydzień Poniedziałek z... Albo jakoś tak ;D
    Co do cytatów - cudowne!

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń