niedziela, 8 listopada 2015

Premiery miesiąca - listopad

Cześć :)

Witam w kolejnym odcinku mojej serii :) Będzie się pojawiała w ostatnim tygodniu miesiąca, a zaprezentuję w niej niektóre premiery książkowe i filmowe, które będą miały miejsce w nadchodzącym ;) Może nie wszystkie z tych książek znajdują się na mojej liście must-have i nie mam pewności, czy na wszystkie wymienione filmy wybiorę się do kina... Po prostu napiszę o premierach, które w ten czy inny sposób zwróciły moją uwagę, najpierw dam opis ze strony Empika lub Cinema City, żebyście się w miarę orientowali, a potem własny komentarz :)

Tym razem znowu małe opóźnienie... wybaczcie, postaram się poprawić :)

KSIĄŻKI


Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań
Data premiery: 4.11.2015

Dwunastu autorów powieści dla młodzieży, m.in. Rainbow Rowell, Gayle Forman i David Levithan, w te święta sprawią Ci najlepszy prezent.
Popularna piosenkarka ucieka przed sławą, udając kogoś innego.
Czy dla miłości dziewczyna adoptowana przez Świętego Mikołaja opuści krainę elfów?
W przygotowaniach do jasełek uczestniczy młodociany przestępca. Podczas prac społecznych zakochuje się w najmniej odpowiedniej dl siebie osobie...
Uwierz w magię świąt - bez względu na to skąd pochodzisz i kim jesteś! Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś podarował nam miłość.

Zastanawiam się nad przeczytaniem tej książki... Jak na mój gust to trochę coś w stylu W śnieżną noc, pozycji, na którą był szał w zeszłym roku. Krótko mówiąc, nic odkrywczego, taka lektura na poczucie świątecznego klimatu :)

Playlist for the dead. Posłuchaj, a zrozumiesz
Data premiery: 4.11.2015

Przychodzisz rano do kumpla i okazuje się, że nie żyje. Coś się stało po wczorajszej imprezie. Zostawił tylko playlistę z dołączoną kartką: „Dla Sama – posłuchaj, a zrozumiesz”.
Jak po tym szoku poskładać historię swego przyjaciela? Jak z kolejnych piosenek i własnych wspomnień dojść do prawdy o tym, co się działo w jego życiu? I w twoim własnym życiu – bo okazuje się, że nic nie wydarza się przypadkiem. Nic nie jest obok ciebie. Odtwarzając jego historię, zmieniasz też swoją – bo w twoim życiu pojawia się pewna zagadkowa dziewczyna.
Szczera, bolesna i fascynująca opowieść o stracie, gniewie i wyrastaniu z przyjaźni, która zawsze nas określała; o trudnym procesie tworzenia siebie na nowo; o znajdowaniu nadziei, gdy wydawałoby się, że przepadła na zawsze; o miłości, która zawsze tli się gdzieś w sercu.

Intrygujący opis. Widać, że szykuje się coś w miarę oryginalnego, więc kiedy będę miała czas i chęci, na pewno się za nią zabiorę :)

Rozkaz zagłady
Data premiery: 18.11.2015

"Rozkaz zagłady" to obfitujący w zaskakujące zwroty akcji prequel bestsellerowej serii "Więzień labiryntu", która podbiła serca czytelników na całym świecie.
Choć myśleli, że koniec świat już nastąpił, to najgorsze dopiero nadchodzi.
Zanim powstał Dreszcz, zanim zbudowano Strefę, zanim Thomas znalazł się w Labiryncie, słoneczne rozbłyski doprowadziły do zagłady znacznej części ziemskiej populacji.
Wśród ocalałych wybucha epidemia. Wirus zmienia ludzi w mordercze bestie. Nie ma leku. Nie ma ucieczki. Mark i Trina przetrwali i wierzą, że istnieje ratunek dla tych, którzy przeżyją.
W nowej rzeczywistości każde życie ma swoją cenę. A dla niektórych martwy jest więcej wart niż żywy...
W nowej powieści James Dashner odpowiedział na wiele pytań nurtujących miłośników trylogii, ale także przygotował dla nich wiele niespodzianek...

Tak, tak, tak, nareszcie! :D Bardzo dobrze wspominam całą trylogię Więźnia labiryntu i z wielką chęcią powrócę do świata przedstawionego w tej historii. Już nie mogę się doczekać :)

Harry Potter. Książka do kolorowania
Data premiery: 18.11.2015

Wspaniałe uzupełnienie kolekcji każdego fana Harry’ego Pottera!
Książka do kolorowania stworzona na podstawie filmów, które pokochały miliony widzów.
Otwórz ją, weź kredkę i… niech dzieje się magia!
Zajrzyj do zakamarków Hogwartu, odkrywaj też inne niezwykłe miejsca w świecie czarodziejów. Ożywiaj ukochane postaci: Harry’ego, Rona, Hermionę, ich nauczycieli i przyjaciół. Przypomnij sobie niesamowite sceny: przybycie sowy z wiadomością o przyjęciu Harry’ego do szkoły, ceremonię przydzielania uczniów do poszczególnych domów, mecze quidditcha, ostatnie starcie z Lordem Voldemortem…
Ostrzegamy: w książce natkniesz się na fantastyczne stworzenia oraz niebezpieczne magiczne przedmioty.

Ech... Moja potteromania kiedyś w końcu doprowadzi mnie do bankructwa... :) Poza tym dawno nie bawiłam się w kolorowanki, więc dlaczego by do tego nie wrócić, kiedy jest ku temu taka okazja? Zapewniłabym też sobie zajęcie na nudne lekcje (ale cii...:D).

FILMY


Spectre
Data premiery: 6.11.2015

Tajemnicza wiadomość na temat przeszłości Bonda skieruje go na trop złowrogiej organizacji WIDMO. Podczas gdy M toczy polityczną batalię o przyszłość MI6, agent 007 odkrywa przerażającą prawdę o najpotężniejszej instytucji przestępczej świata.

Przyznam szczerze, może i nie jestem wielką fanką filmów o Jamiesie Bondzie, byłam w kinie tylko na Skyfall ale gdybym miała okazję, to z chęcią bym się wybrała :)







Steve Jobs
Data premiery: 13.11.2015

Życie Steve’a Jobsa to właściwie gotowy scenariusz filmowy. Walka o przetrwanie, wyścig z czasem, genialny umysł i pomysły, które zrewolucjonizowały rzeczywistość XX i XXI wieku. Za reżyserię filmu odpowiedzialny jest Danny Boyle, laureat Oscara za film „Slumdog. Milioner z ulicy”. Scenariuszem zajął się Aaron Sorkin, zdobywca Nagrody Akademii za „The Social Network”. Film zabierze nas w miejsca, w których tworzyły się podwaliny dzisiejszej elektroniki i technologii nowej generacji. Zobaczymy walkę z czasem, który Jobs musiał wyprzedzić, abyśmy dziś korzystali z rozwiniętej technologii komputerowej. Twórcy filmu zapowiadają, że poznamy również intymny portret geniusza, ojca rewolucji technologicznej.

Ten film również chciałabym zobaczyć, nawet jeśli informatyka i te sprawy to raczej nie moja bajka :) Po prostu wydaje mi się być interesujący.

Igrzyska Śmierci: Kosogłos. Część 2
Data premiery: 20.11.2015

Długo oczekiwany finał fenomenalnych „Igrzysk śmierci”, największej filmowej serii ostatnich lat! W ekranizacji powieści Suzanne Collins wzięli udział zdobywczyni Oscara Jennifer Lawrence, Woody Harrelson, Liam Hemsworth, Julianne Moore, Philip Seymour Hoffman i Donald Sutherland. Katniss Everdeen i przywódcy Dystryktu 13 rozpoczynają wielką ofensywą przeciwko Kapitolowi. Walka toczy się już nie tylko o przetrwanie, ale o przyszłość całego narodu. Katniss wspierana przez Gale’a (Liam Hemsworth), Finnicka (Sam Claflin) oraz Peetę (Josh Hutcherson) planuje zamach na Prezydenta Snowa (Donald Sutherland). Bezwzględni wrogowie i moralne wybory, przed którymi stanie Katniss, będą dla niej większym wyzwaniem niż cokolwiek, co wcześniej przeżyła na arenach Głodowych Igrzysk.

Na koniec coś, czego oczywiście nie mogło tutaj zabraknąć! :D Druga część Kosogłosa wyczekiwana przeze mnie już od daaawna! Jednak niestety to też oznacza, że to ostatnia film z Igrzysk Śmierci... Więcej już nie będzie :( No cóż, wszystko ma swój koniec... Ale już nie mogę się doczekać!

Na dzisiaj to wszystko z mojej strony. A na co Wy czekacie w listopadzie?

Do następnego! :)

Tessa

7 komentarzy:

  1. Ją się wybieram na kosoglosa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wybiorę się na ten film o Stevie Jobsie, a jeśli chodzi o Kosogłosa to na pewno. Z książek przekonałaś mnie do Playlist for the death. To może być bardzo interesujące. Zostanę chybaz tobą na dłużej, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. A boże, zapomniałam o reklamie! W wolnej chwili zapraszam do siebie Mój blog, klik

    OdpowiedzUsuń
  4. O czekam szczegolnie na Podaruj mi miłość xd pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. O czekam szczegolnie na Podaruj mi miłość xd pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa, trzecia część "Igrzysk..." wreszcie do końca zekranizowana! Idziesz na premierę, rzecz jasna?
    Premiery na ten miesiąc doprawdy interesujące, więc powtórzę po raz setny, że mój protfel bardzo na nich ucierpi. Cóż, "Podaruj mi miłosć", "Playlist for the dead" i potterowe kolorowanki... dajcie mi wygrać w totka :>
    U mnie recenzja "Co, jeśli"!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo ciekawa "Podaruj mi miłość..." :)

    OdpowiedzUsuń