wtorek, 1 września 2015

Wybaczcie nam -.-

Wiem, nie było wczoraj "Poniedziałku z..." ale ja to wszystko nadrobię, jeśli nie dzisiaj, to jutro, obiecuję :). Ale powoli, dajcie mi się wytłumaczyć.

Jak wiecie, poszłyśmy z Tessą do liceum. Jest ono oddalone o 40 km od naszego miasteczka, więc mieszkamy teraz w internacie przy szkole. I przejdźmy teraz do sedna sprawy. Miało tutaj być wifi. Rozmawiałam już z osobami odpowiedzialnymi za to, powiedziałam jaka jest sytuacja i załatwią mi bezprzewodowy dostęp do internetu, ale dopiero w przyszłym tygodniu :(.

Teraz jestem w pracowni komputerowej, więc jako takie łącze mam. Nie martwcie się, posty i moje i Tessy będą stopniowo dodawane jeszcze w tym tygodniu :). Czeka na Was około 10 postów, tak więc bądźcie cierpliwi i przetrwajcie z nami ten początek roku szkolnego ^^.

Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

2 komentarze:

  1. Rozumiem :) Za rok również będę mieszkać w internacie i wiadomo - takie problemy są nieuniknione :)

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymajcie się, powodzenia w liceum :) ja cierpliwie czekam na posty

    OdpowiedzUsuń