czwartek, 14 lipca 2016

Zeszyt z cytatami #21


Hejka hej ^^

Dzisiaj mam dla Was małą porcyjkę cytatów na osłodzenie dzisiejszego dnia. Nie wiem jak u Was, ale u mnie cały dzień pada i nie wiem, co mam ze sobą począć :(. No więc postanowiłam przygotować dla Was cytaty, zajadając się malinkami ;).

Te cytaty pochodzą z Paragrafu 5 autorstwa Kristen Simmons. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z moją recenzją tej pozycji, to zapraszam Was tutaj. Jeżeli czytaliście już tę książkę, dajcie znać, czy Wam przypadła do gustu. A teraz nie będę już bardziej przedłużać i zapraszam do zapoznania się z fragmentami, które dla Was wybrałam :).




I jak, podobają Wam się? :). Mam nadzieję, że choć trochę udało mi się oddać klimat tej książki ^^. I oczywiście zachęcić Was do sięgnięcia po nią i zanurzenia się w świat stworzony przez Panią Simmons. 

Jak Wam mijają wakacje? Mam nadzieję, że nie leje u Was tak jak u mnie ;).

A więc nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :D.

Luriko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz