poniedziałek, 4 lipca 2016

Podsumowanie miesiąca - czerwiec


Hejka hej ^^.

Dzisiaj mamy dla Was podsumowanie czerwca, jak widać po tytule :). Czerwiec dla wielu jest początkiem wakacji, luzu i zastrzykiem wolnego czasu (oczywiście na czytanie kolejnych książek :D). Przyznam się szczerze, że już przeczytałam 3 ^^. Mam nadzieję, że te wakacje będą owocne również i dla Was. Ale skoro jest to podsumowanie czerwca, to zajmijmy się minionym miesiącem :).

Niestety w czerwcu udało mi się przeczytać jedynie 2 książki. Albo aż, zależy jak kto woli patrzeć ;). Daje to razem 559 stron, czyli ok. 19 stron dziennie. To taki umiarkowany wynik jak na mnie. Oprócz tego opublikowałam 4 posty, czyli o 3 mniej niż w maju :(. Ale spokojnie, nadrobimy to :).

 W czerwcu przeczytałam 1 książkę, która liczyła sobie 495 stron. Z tego wynika, że średnio czytałam ok. 17 stron dziennie. Opublikowałam niestety tylko 1 posta, czyli o 1 więcej niż w maju. - Tessa

Przyszedł czas na statystyki całego bloga, czyli number's time! :). Liczba obserwatorów nadal się nie zmieniła, jest ich 24. Tradycyjnie już dziękujemy Wam za wsparcie i regularne odwiedzanie świątyni naszych przemyśleń, jesteście niezastąpieni :). Ilość komentarzy wzrosła o 3, dając nam łącznie 428. W czerwcu nasz blog został wyświetlony 474 razy, średnio 16 razy dziennie. Ogólna liczba wyświetleń wzrosła zatem do 15138. Na koniec dodam, że najpopularniejszym postem była Moja praca i hobby - baristyka mojego autorstwa :).

Może czerwiec nie był jakimś niezwykle udanym miesiącem, ale lipiec na pewno będzie lepszy ^^. A jak było u Was, jakieś ważne wydarzenia? Albo osiągnięcia czytelnicze? Mam nadzieję, że jesteście z niego zadowoleni pod każdym względem :).

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz