środa, 6 stycznia 2016

Book Haul #6

Hejka hej ^^.

Pamiętacie, jak byłam w poniedziałek na zajęciach? Otóż zajrzałam wtedy także do Empik'u (czy Empik'a? Nie wiem :D) i... trafiłam na wyprzedaż. Może inaczej.

Buszuję trochę po Empiku, a dlatego wiem, że są dwie wyprzedaże na książki: zimowa i letnia. Udało mi się właśnie trafić na tą letnią. Więc bez zbędnego zadawania pytań zaczęłam szperać w książkach i znalazłam całkiem ciekawe pozycje :). A oto i one:


1. Niezauważalna - Marcus Sedgwick / -70%, czyli około 10 zł.
2. Pas Deltory. Jezioro Łez - Emily Rodda / ok. 15 zł (normalna cena)
3. Saga Ognia i Wody. Wielki Błękit - Jennifer Donnelly / jakieś 10 zł rabatu, czyli 20 zł

Sami powiedzcie, jak przejść koło tego obojętnie? Początkowo miałam kupić tylko Jezioro Łez, ponieważ już prawie nigdzie nie można go dostać, ale jak zobaczyłam takie promocje... No wesprzyjcie mnie, to nic, że nie mam już miejsca na półkach :). 

I jak, pędzicie już do najbliższego Empik'u (lub Empik'a :D)? Jakie są Wasze najnowsze zdobycze?

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :)

Luriko

3 komentarze:

  1. Czytam właśnie Wielki błękit i zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przeczytała Wielki błękit ^^ Natomiast czytałam "Niezauważalną" i choć nie należy do złych książek, to historia mnie jakoś szczególnie nie poruszyła, taki przeciętniak.

    OdpowiedzUsuń