niedziela, 3 stycznia 2016

Ta Książka Cię Kocha - recenzja książki

Hejka hej ^^.

Dzisiaj dość niecodzienna recenzja. Szczerze powiem, że nawet nie wiem, jak się za nią zabrać. A dlaczego? Ponieważ książka, którą chciałabym Wam zrecenzować, nie jest zwykłą książką. W takim razie czym jest? O tym przekonacie się, czytając recenzję :).

Przedmiotem dzisiejszego posta jest Ta Książka Cię Kocha autorstwa PewDiePie'a. Tak... Czytam książki Youtuberów. Czemu akurat jego? Po poza książkami uwielbiam gry komputerowe (chociaż częściej gram na konsoli). Dlatego ten Youtuber nie jest mi obcy, a ponieważ uwielbiam jego poczucie humoru, postanowiłam zaopatrzyć się w tą książkę.

A skoro już mowa o jego poczuciu humoru, przedstawię Wam jego filmik, przy którym zaliczyłam mój rekord, jeżeli chodzi o śmiech (i nie tylko ja). Enjoy ^^. (PS. Wymagana znajomość angielskiego, poziom szkolny wystarczy ^^).


Więc czym jest ta książka, jeżeli nie zwykłą książką? Jest to książka zawierająca cytaty tego oto człowieka. Pewnie większość z Was nigdy nie będzie chciała sięgnąć po tą książkę, ale i tak nie powstrzymam się ze zrecenzowaniem jej :). Nie ma więc sensu mówić o jakiejkolwiek fabule, bohaterach czy opisach. Opowiem Wam po prostu, czego tak naprawdę możecie się spodziewać po tej pozycji.

Jest to przede wszystkim spora dawka humoru. I to niezbyt normalnego. Jest to dość specyficzny humor, który nie każdemu może podejść. Są to niekiedy cytaty sarkastyczne (a nawet bardzo często) oraz czarny humor, a nie każdy lubi tego typu żarty. Jednak ja odnalazłam w tej książce cząstkę siebie, więc przypadła mi do gustu. Zdecydowanie styl PewDiePie'a najbardziej podpasuje jego fanom, aczkolwiek innym czytelnikom nie przeszkodzi to w zapoznaniu się z przemyśleniami w gruncie rzeczy zwykłego człowieka, takiego jak my.

Oprawa wizualna jest zadowalająca. Znaczy, oczywiście brakuje mi jak zwykle twardej okładki, ale za to każda sentencja została opatrzona odpowiednią grafiką (nie mówię już o tym, że jest także trochę dodatkowych obrazków). Jednak napotkałam kolejny problem, mianowicie podczas wybierania cytatów dla Was, jak zwykle, zauważyłam, że klej przy grzbiecie zaczyna puszczać i jeśli nie będę wystarczająco ostrożna, to książka mi się po prostu rozleci, a to wielki minus dla wydawnictwa.

Podsumowując, jest to pozycja dla osób o sarkastycznym poczuciu humoru, które chcą uśmiechnąć się w ponure, jesienno-zimowe dni. Oraz dla tych, którzy umieją dbać o książki :). 

Recenzja dzisiaj może trochę krótka, ale treściwa ;). A tak na marginesie, trzymajcie za mnie kciuki, ponieważ rozkłada mnie choroba :/. Czy ktoś oprócz mnie znajduje się w takiej sytuacji czy jestem osamotniona? 

Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

4 komentarze:

  1. Ciekawa pozycja :)
    Dasz radę! Pokonasz chorobę! Zdrówka! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia!
    Osobiście nie jestem przekonana do książek youtuber'ów więc tę pozycję sobie daruję.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sarkazm? To coś dla mnie:). Świetna recenzja i zdrowia życzę!
    Zapraszam do mnie:
    http://czas-proroctwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym ciekawa twojej recenzji, bo właśnie piszę na moim blogu własną książkę.

      Usuń