sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie miesiąca - grudzień + (względne) podsumowanie roku


Hejka hej ^^.

Grudzień już za nami. Był to bardzo przyjemny miesiąc - no wiecie, święta, Sylwester, mało lekcji, dużo wolnego i tym podobne. Chyba każdy uczeń nas zrozumie :). Ale nawet Ci z Was, którzy ukończyli już edukację na pewno lubią ten świąteczny czas :). A skoro dużo wolnego, to oznacza więcej przeczytanych książek :). Chociaż zależy jak dla kogo, a o tym przekonacie się za chwilę ;). Był to także miesiąc obfitujący w wydarzenia na naszym blogu, ale o tym również za moment.

Tradycyjnie, czas na troszkę statystyk. W tym miesiącu przeczytałam 3 książki (wiem, że inni potrafią więcej, ale mi nie wyszło -.-). Jest to łącznie 896 stron, czyli około 29 dziennie. W tym miesiącu wstawiłam także 15 postów, co nie jest moim rekordem, ale to i tak sporo :). 

W grudniu przeczytałam 1 książkę, co daje łącznie 269 stron. Z tego wynika, że czytałam średnio ok. 9 stron dziennie. Wstawiłam też 1 posta. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie są to najlepsze statystyki, ale nie pozostaje mi nic innego jak tylko postarać się o lepsze na styczeń ^^. - Tessa

Przechodząc do ogólnych statystyk, w grudniu przybyło nam kilku obserwatorów, a dokładniej 6, czyli pod koniec tego miesiąca (jak i roku) miałyśmy aż 22 obserwatorów. Mało? Dużo? Dla nas liczy się każda osoba, zatem cieszymy się, że ktoś chce czytać to, co przygotowujemy i dzielić z nami wszystkie emocje, które się tutaj pojawiają (szczególnie książkowe :D). Dziękujemy i mamy nadzieję, że w nowym roku również znajdziecie tutaj coś dla siebie :). Liczba komentarzy wzrosła do 360, czyli o 35 Waszych opinii więcej :). Licznik wyświetleń zatrzymał się na 8884 (wow O.o), czyli w tym miesiącu naszego bloga wyświetlono aż 1657 razy, czyli dziennie około 53 razy. Nie jest to nasz rekord, ale i tak jesteśmy bardzo zadowolone :). No i na koniec, najpopularniejszym postem była recenzja książki Kroniki Archeo: Zagadka Zaginionej Doliny. Nareszcie mój post ^^.

Czyli, wychodzi na to, że grudzień był bardzo owocny ^^. Był to także miesiąc, w którym odbył się pierwszy w historii konkurs na naszym blogu. Zgłosiło się do niego aż 5 osób, z czego jesteśmy niezwykle dumne :). Także przekroczyłyśmy magiczną liczbę 100 postów. Rok uważamy za udany, choć nasz blog nie istnieje od całego roku :). W tym roku jeszcze nie pokusimy się o takie typowe podsumowanie roku, podsumujemy rok istnienia bloga ^^.

A więc na dzisiaj to już wszystko, nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko i Tessa

3 komentarze:

  1. U nas też statystki raczej marne, ale mamy zamiar z nowym rokiem się poprawić :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę bardziej owocnego roku 2016, aby wyniki w każdym miesiącu były coraz lepsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, podziwiam i pozdrawiam :)
    U mnie aktualnie nadeszła pora na zmiany.. niestety czas odłożyć książki na drugą pozycję a przed nimi postawić ćwiczenia i mała dietkę. Gdy już dotrę do celu, powrócę z nową siłą i mam nadzieję że będzie równie efektownie jak i u Was.
    Trzymajcie się ciepło.
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń