wtorek, 5 stycznia 2016

Zeszyt z cytatami #12


Hejka hej ^^

Dziękuję wszystkim za wsparcie, dzisiaj czuję się już o wiele lepiej :). Mimo to nadal mam chrypę i kaszelek, ale radzę sobie, książeczki bardzo mi pomagają ^^.

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii naszego zeszyciku z cytatami. Tym razem oczywiście (sarkastyczne) sentencje pochodzą z Ta Książka Cię Kocha autorstwa PewDiePie'a. Co wybrać z książki zawierającej cytaty? Oczywiście cytaty ^^. A z racji tego, że były dość krótkie, to jest ich troszkę więcej niż zwykle. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni :). 

Więc bez zbędnego przedłużania zapraszam Was do zapoznania się z fragmentami, które wybrałam specjalnie dla Was :). 




No, więc tak się prezentują te cztery cytaty. Dajcie znać, co o tym myślicie i czy Was przekonały do sięgnięcia po tę pozycję :).

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz