sobota, 9 stycznia 2016

Zeszyt z cytatami #13


Hejka hej ^^

Dzisiaj mam dla Was, jak zwykle, porcję cytatów ^^. Tym razem pochodzą one z książki Assassin's Creed. Pojednanie autorstwa Olivera Bowdena. Jeżeli jeszcze nie zapoznaliście się z moją recenzją, to zapraszam Was tutaj. Jak zawsze wybrałam dla Was kilka fragmentów z tej książki, aby zachęcić Was do przeczytania. 

Ale muszę Was ostrzec, zanim zaczniecie je czytać: mówiłam w recenzji o spojlerze na samym początku książki. Otóż w cytaty, które dla Was wybrałam również wkradł się spojler :/. Jest to ostatni cytat, więc jeśli nie chcecie sobie odebrać przyjemności odnalezienia tego spojleru na początku książki, to po prostu go nie czytajcie. Bardzo Was przepraszam :(. 

Więc bez zbędnego przedłużania, oto cytaty, które dla Was wybrałam :).






Więc, tak się one prezentują. Mam nadzieję, że mimo wszystko chociaż trochę przekonały Was do sięgnięcia po tę pozycję :).

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

3 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze książki, ale cytaty kuszą ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    www.oczytana.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze książki, ale cytaty kuszą ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    www.oczytana.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi cytatami :)
    Zapraszam do mnie, mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń