poniedziałek, 4 stycznia 2016

Poniedziałek z Nowym Rokiem


Hejka hej ^^.

Dzisiaj trochę o Nowym Roku. Jakie mam plany czytelnicze, jakie plany na bloga i tym podobne. A że jestem jedną z tych szczęśliwych osób, które nie mają dzisiaj ani jutro lekcji :D. I nie dlatego, że jestem chora (bo do szkoły językowej pojechać i tak muszę), ale dlatego, że po prostu dyrektor mojej szkoły wykorzystał dni wolne akurat na te dni. To się nazywa mieć szczęście, nie? :).

Ale, koniec chwalenia się, czas przejść do tematu naszego dzisiejszego "Poniedziałku z...". Nadszedł Nowy Rok 2016. A kiedy zmienia nam się data, wiele osób stawia sobie jakieś postanowienia noworoczne lub wyzwania. Już od kilku dni o tym myślałam i doszłam do wniosku, że także chcę wziąć udział w jakimś wyzwaniu. Aczkolwiek pojawia się tutaj kolejny problem: ja stosunkowo mało czytam, więc nie dam rady sprostać tym wyzwaniom. Ale po jeszcze dłuższym rozmyślaniu stwierdziłam, że dam z siebie wszystko i spróbuję. Kto nie próbuje, ten nie ma. I nawet jeśli się nie uda, to nic. Będę wiedziała, że próbowałam. Zatem...

Przeczytam 52 książki w 2016 roku!

Jeszcze nie wiem, jak to zrobię, ale spróbuję. W 2015 roku przeczytałam około połowę tego, więc może być ciężko, ale dam z siebie wszystko. Na naszym blogu utworzę specjalną zakładkę, w której będę zaznaczała każdą przeczytaną książkę. Jej tytuł najczęściej będzie się pojawiał szybciej niż recenzja, ale kiedy już ją Wam opiszę, to link do recenzji będzie obok tytułu. Zdradzę Wam, że właśnie wczoraj skończyłam jedną książkę, a więc wyzwanie rozpoczęte :).

I tutaj mam dla Was jeszcze jedno pytanie: czy do tego wyzwania będziemy zaliczać mangi i czy chcecie, abym zaczęła recenzować również te pozycje? Ja jestem jak najbardziej otwarta, więc jeżeli macie ochotę to bardzo chętnie to zrobię, a jeśli uznacie, że mangi jednak się nie liczą, to nie będę ich liczyć i oszukiwać ;). Czekam więc na Wasze opinie.

W 2016 roku chciałabym także spróbować stworzyć od nowa szatę graficzną naszego bloga lub poprosić kogoś o pomoc (bo jestem w tym kiepska :/). Co o tym myślicie? Znacie kogoś może, kto mógłby mi pomóc? Znowu zdaję się na Was i jestem otwarta na Wasze propozycje :). 

Na dziś to tyle, zjadam obiadek i lecę na zajęcia :). Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ;).

Luriko

4 komentarze:

  1. Życzymy powodzenia w postanowieniu! My na razie aż tak wysoko nie mierzymy :D

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w tym wyzwaniu.
    Mogłabym ci pomóc z grafiką, ale najprawdopodobniej dopiero w ferie, które mam w ostatnim terminie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam, za wyzwanie xD Ja czytam stosunkowo mało, więc z pewnością bym nie podołała ;) Życzę powodzenia! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, za wyzwanie xD Ja czytam stosunkowo mało, więc z pewnością bym nie podołała ;) Życzę powodzenia! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń