piątek, 22 stycznia 2016

Zeszyt z cytatami #14


Hejka hej ^^.

Mimo tego, że mam ferie i w ogóle, odpoczywam, to staram się nie zaniedbywać pracy na blogu. Choć wiem, że jednak nie spełniam zbyt dobrze obowiązków, to chociaż się staram ;).

Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję cytatów, tym razem z Pasa Deltory. Puszczy Milczenia. Jeżeli jeszcze ktoś nie miał okazji zapoznać się z moją recenzją tej pozycji, to zapraszam tutaj. A teraz, bez zbędnego przedłużania zapraszam do zapoznania się z wybranymi przeze mnie cytatami :).




No więc, jak Wam się podobają te fragmenty? Zachęciły Was do przeczytania tej książki? Dajcie znać w komentarzach ^^. 

A tymczasem to już wszystko na dziś, nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :).

Luriko

3 komentarze:

  1. Cześć dziewczyny!:) Tak sobie czytam wasze wpisy i strasznie się cieszę, że pasjonuje was literatura, i że poszukujecie ciekawych propozycji, że rozważacie nad treścią, wyciągacie wnioski, a także poświęcacie czas na pisanie recenzji (piszę to z perspektywy zawodu: jestem nauczycielką języka polskiego i młodzież, z którą miałam do tej pory do czynienia jest świetna, kontaktowa, mądra, ale za żadne skarby tego świata nie chce im się czytać!) Co więcej; przypomniałyście mi, tym zeszytem z cytatami, że ja w waszym wieku też zapamiętale takie prowadziłam - do dzisiaj podkreślam w książkach te, które szczególnie mnie uderzają, zachwycają, wzruszają. Życzę masę determinacji w zagłębianiu się w swojej pasji, dużo szczęścia i zdroworozsądkowego szaleństwa! Justyna: wwww.blacklady.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe cytaty :)
    Będę zaglądać!

    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie kojarzę książki, ale cytaty bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam, www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń