środa, 14 października 2015

My Little Pony Book Tag

Hejka hej ^^.

Dzisiaj postanowiłyśmy zabrać się za kolejny TAG, a jest to oczywiście My Little Pony Book Tag :). Za nominację serdecznie dziękujemy Olivii z http://ksiazkinastolatki.blogspot.com/. Tym razem każda z nas odpowie osobno na każde pytanie :). Mój kolor (Luriko :D) to fioletowy, a Tessy to niebieski.

Tak więc bez zbędnego przedłużania przechodzimy do gry ^^.

Apple Jack
książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne

Dla mnie są to bezkompromisowo Igrzyska Śmierci, ponieważ kiedy Katniss zgłasza się na ochotnika za Prim na trybuta... Jak dba o swoją rodzinę, załatwia jej jedzenie i zapewnia bezpieczeństwo... Nie mogę przestać płakać :(.

Zgodzę się z propozycją Luriko, jednak żeby nie powtarzać wskazuję Czerwoną piramidę. Rodzeństwo Kane początkowo przez bardzo długi czas było dla siebie nawzajem niemalże obce, jednakże później Carter i Sadie ponownie się do siebie zbliżają, wspólnie przechodząc przez wiele niebezpieczeństw.

Pinkie Pie
najzabawniejsza książka, jaką spotkałeś w swojej "czytelniczej karierze"

Myślę, że na obecną chwilę będzie to dla mnie Wyspa Potępionych. Przez większość czasu czytałam ją w internacie i wszyscy się dziwili, co ja się tak śmieję ^^. Ale uwaga, humor czasem mogą zrozumieć jedynie fani Disney'a ;). Już niedługo recenzja :).

Wybieram całą serię Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Humor w tej książce był po prostu świetny, ci co czytali na pewno mnie rozumieją :)

Rarity
książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów

Także pasowałyby mi tutaj Igrzyska Śmierci, ale równie dobrze mogłabym tutaj wskazać Rywalki. Moim zdaniem America była właśnie silna i niezależna, no i miała również dwóch adoratorów :).

Oprócz Igrzysk Śmierci nic takiego nie przychodzi mi do głowy, więc tym razem jednak podkradnę propozycję poprzedniczki. ^^

Fluttershy
wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni

Nie mam pojęcia, o czym tutaj opowiedzieć, jednak chyba zdecyduję się na serię Rafała Kosika Feliks, Net i Nika. To naprawdę wspaniała seria przygodowa, i to jeszcze polskiego autora, a tak niewiele osób po nią sięga :/.

Zdecydowanie Lista życzeń Eoina Colfera. O tej książce nie jest wcale głośno, kupiłam ją kiedyś na wakacyjnej wyprzedaży, przeczytałam i... nie spodziewałam się, że będzie taka dobra. Tak więc ogólnie bardzo dobrze ją wspominam. :)

Twilight Sparkle
książka, z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką

Zdecydowanie za przyjaciółkę chciałabym June z Rebelianta autorstwa Marie Lu. Po prostu lubię tą bohaterkę i jakoś nigdy mnie wybitnie nie denerwowała, jak co po niektóre ;).

Tutaj znowu wskazałabym Czerwoną piramidę, bo po prostu uwielbiam Sadie, ale nie będę się powtarzać. ;) Myślę, że równie dobrze mogłabym się dogadać z Tessą Gray z Diabelskich Maszyn (w końcu nie bez powodu mam taki nick na blogu, jaki mam :D).

Spike
książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią

O dziwo praktycznie nic nie przychodzi mi do głowy. Chyba że znowu Igrzyska Śmierci, ale będzie to dla mnie Gale ^^. 

Na myśl przychodzą mi Piosenki dla Pauli. Pamiętam, że taką osobą był Mario, chłopak nieszczęśliwie zakochany w tytułowej bohaterce.

Rainbow Dash
książka, do której masz największy sentyment

Bez dwóch zdań będzie to dla mnie Rudek i Reks, książka, z której nauczyłam się czytać ^^.

Cała seria Harry'ego Pottera. :) Większość części czytałam już nieraz, i od jakiś 3 lat jestem z nią nierozerwalnie związana. ;)

I do tego pragniemy nominować:

* http://pizama-w-koty.blogspot.com/
* http://mini-book-review.blogspot.com/
* http://magicznerecenzje.blogspot.com/

Dziękujemy wszystkim, którzy odpowiedzą na naszą nominację. A teraz nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko i Tessa 

1 komentarz:

  1. Przesłodki tag - nie znam nazw tych kucyków, ale to nie zmienia faktu, że wykonałyście kawał dobrej roboty ^^ Diabelskie maszyny - kocham! Pozdrawiam www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń