poniedziałek, 12 października 2015

Urodzinowe zdobycze

Hejka :)

Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić moimi zdobyczami, jakie zgarnęłam z okazji swoich 16. urodzin ;) Mowa oczywiście o książkach! Przy okazji chciałabym jeszcze raz podziękować wszystkim osobom, które złożyły mi życzenia pod tym postem <3

Tak oto prezentuje się mój stosik ^^


Wspaniały, nieprawdaż? :D To może teraz napiszę kilka słów z osobna o każdym z tych skarbów ;)


Tę książkę dostałam od bliskiej rodziny. Nie wiedzieli za bardzo, jaka konkretnie by mi się spodobała, więc poprosiłam o Z mgły zrodzonego, bo chciałabym przeczytać więcej książek Sandersona :)


Cień wiatru to prezent od rodziców... na który dostałam pieniądze jeszcze przed urodzinami i musiałam sama go sobie kupić :D Ale nie narzekam, wypraw do księgarni nigdy za wiele :)


To z kolei dostałam od przybranej cioci. Też nie wiedziała, jaką książkę kupić, dlatego zaproponowałam właśnie tą lub Dziewczynę z pomarańczami, której jednak nie było, więc dostałam Malowanego człowieka ;) Czytałam niedawno jej opis, który całkiem mnie zaciekawił, poza tym bardzo lubię fantasy. Jak tylko będę mogła, to z chęcią przeczytam ;)


Na koniec zostawiam Oddam ci słońce. Stwierdziłam, że koniecznie muszę zaprezentować tutaj obie strony okładki, dlatego skleiłam je w kolaż ;) Ta książka to prezent od moich kochanych przyjaciółek, w tym Luriko <3 Czytałam już troszkę, zapowiada się świetnie! Ale to jeszcze nie wszystko... Pokażę Wam, w co była zapakowana:



Tak, dobrze widzicie :) Oto przeurocze etui na książki w arbuzowym wzorze :) Naprawdę fajny gadżet. Nie lubię, kiedy się niszczą, a przy częstym zabieraniu ich ze sobą (chociażby z internatu do domu i z powrotem) było to nieuniknione :( Dlatego też myślałam trochę nad tym, aby sprawić sobie takie cudeńko. Jednak teraz mam już ten problem z głowy :D

I co Wy na to? :) Powiem Wam jeszcze tak w sekrecie, że zaprezentuję na blogu jeszcze jedną książkę ;) Ale ciii, bądźcie cierpliwi i poczekajcie do wtorku ^^

Trzymajcie się i do zobaczenia! :)

Tessa

10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę prezentów :) Szczególnie to arbuzowe etui - przesłodkie i "Oddam ci słońce" - genialne :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdobycze. Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty :* Etui po prostu boskie, sama muszę sobie takie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam stronkę na facebooku "Stylowa Książka" tam jest ogromny wybór różnych okładek na książki w różnym stylu ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne etui. Ale mam pytanie, czy dobrze trzyma się na książce, żeby nie musieć jej ściągać przy czytaniu, czy raczej spada? Będę wdzięczna za odpowiedź :D

    http://myunknownkingdom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się trzyma na książce i nie przeszkadza w czytaniu :)

      Usuń
    2. Polecam stronkę na facebooku "Stylowa Książka" tam jest ogromny wybór różnych okładek na książki w różnym stylu! :D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Świetne prezenty dostałaś! Bardzo chciałabym przeczytać ,,Oddam ci słońce" :)

    OdpowiedzUsuń