sobota, 10 października 2015

Zeszyt z cytatami #8


Hejka hej ^^.

Tak jak obiecałam, dzisiaj leci do Was kolejny odcinek "Zeszytu z cytatami". Tym razem będą to oczywiście fragmenty z książki, którą ostatnio przeczytałam, to znaczy Bach, Beethoven i inne chłopaki, czyli historia muzyki wyłożona wreszcie jak należy. Jeżeli jeszcze nie widzieliście recenzji, to zapraszam Was tutaj.

I chciałam Was przeprosić za jakość zdjęć, a jest tak ponieważ już jakiś czas temu mój smartphone się zepsuł i jestem w oczekiwaniu na coś nowego :/. I dlatego musiałam się posłużyć sprzętem zastępczym, ale mam nadzieję, że i tak możecie się doczytać ^^.

Więc, bez zbędnego przedłużania, oto one ;).




I jak Wam się podobają? Chciałam, aby choć trochę pokazywały humor zawarty w tej książce, ale nie mam pojęcia, czy mi się udało :D. Dajcie znać, co o nich myślicie :).

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :)

Luriko

2 komentarze:

  1. Zdjęcia da się odczytać spokojnie ;P
    Świetne cytaty.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cytaty *.* Kiedyś też je zapisywałam, ale potem dałam sobie spokój, ale chyba do tego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń