piątek, 21 sierpnia 2015

(Mini) Book Haul #3

Hejka hej :)

A oto kolejna (przedostatnia, tylko tyle Wam zdradzę) niespodzianka w tym tygodniu na naszym blogu ^^. Mam Wam do zaprezentowania Book Haul, ale mini, ponieważ będą w nim tylko dwie książki, jednak do końca sierpnia raczej nie dostanę więcej książek, więc cieszmy się tym co mamy ^^. Najpierw jednak spieszę z wyjaśnieniami, jak to się stało, że te książki w ogóle trafiły w moje łapki.

Otóż praktycznie prawie tak długo jak sięgam pamięcią co roku w sierpniu organizuję sobie z moją mamą dzień wielkich zakupów. Moja mama mi niczego wtedy nie odmawia (oczywiście w granicach rozsądku :D) i sprawiamy sobie tyle przyjemności, ile tylko mamy ochotę. Generalnie powinnam sobie kupić wtedy więcej książek, ale pech chciał, że Empik w centrum handlowym akurat był przebudowywany i było w nim o połowę mniej asortymentu :/. Mimo wszystko książki są, więc nie narzekamy tylko oglądamy ^^.

A, no i bardzo ładnie dziękujemy mojej mamie za kupienie mi tych książek (i razem: DZIĘ-KU-JE-MY! :D). Kocham Cię, mamo <3.

"Wyspa skarbów" - Robert Louis Stevenson

Tę książkę kupiłam dlatego, że została na nowo pięknie wydana (twarda oprawa, yay ^^) i dlatego, że marzę, żeby ją przeczytać, od momentu kiedy dowiedziałam się, że była podstawą dla mojego ulubionego filmu Disney'a (jeśli ktoś uważnie czyta, wie, o jaki chodzi). 

Jest to historia o piratach szukających legendarnego skarbu kapitana Flinta. Bohaterem jest Jim Hawkins, który na tą wyprawę przypadkiem. Nikt się jednak nie spodziewa, że na pokładzie są dawni kamraci Flinta, chcący odzyskać utracone łupy. A skarb znika...

Co tu dużo mówić, już sam opis ma tak wiele wspólnego z moim filmem, że najchętniej już teraz zabrałabym się za jej czytanie :D. Ale niestety, już w tej chwili czytam 3 rzeczy na raz (niekoniecznie książki), więc muszę najpierw wyjść na zero. Ale nie mogę się doczekać ;).

"Łza" - Lauren Kate

Tą książkę kupiłam, ponieważ polecało mi ją wiele osób i z listy książek, które chcę kupić/dostać/zdobyć tylko ta była dostępna w tamtejszym Empiku :/. No nic, zobaczymy, co to za ziółko.

Przed śmiercią mama nauczyła Eurekę, żeby nigdy nie płakała. Teraz dziewczyna chce umrzeć. W jej życiu pozostał jedynie stary przyjaciel i spadek: medalion, list, tajemniczy kamień i starożytna księga, której nikt nie rozumie. Eureka ciągle też spotyka Andera, który chce ją ostrzec. Szybko okazuje się, że historia o dziewczynie ze złamanym sercem, której łzy zatopiły cały kontynent, nie musi być wcale fikcją...

Fabuła zapowiada się dość nietypowo, choć Lauren Kate nie urzekła mnie "Upadłymi". Muszę przekonać się na własne oczy, czy seria warta jest uwagi, czy wręcz przeciwnie. Dodam jeszcze, że niedawno była premiera 2 tomu, stąd szum wokół tych pozycji. Ale przecież spróbować nie zaszkodzi, co nie? :)

I to już wszystko na dzisiaj. Jak Wam się podobał ten Mini Book Haul? Czytaliście już te książki? A może dopiero chcecie przeczytać? Dajcie znać, co o nich myślicie w komentarzach :).

A na razie nie dajcie się i do zobaczenia już bardzo niedługo :).

Luriko

3 komentarze:

  1. Ciekawe zdobycze ;) "Łza" mnie strasznie ciekawi.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam, i choć "Łza" mnie troszkę ciekawi, to nie wiem czy kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Łzę i była na tyle dobra, że zdecydowałam się zakupić jej kontynuację ;)
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń