czwartek, 27 sierpnia 2015

(Mini) Book Haul #4

Hejka hej :)

Ja wiem, ja wiem, ja wiem, nie kupuje się nowych książek zanim nie przeczyta się tych, które się aktualnie ma na półkach, ale ja się nigdy nie trzymałam tej zasady ^^. Kiedy jestem w księgarni to po prostu nie potrafię i już :). Prawda jest taka, że mam w posiadaniu ogółem ponad 150 książek, z czego połowa z nich czeka na swoją kolei ;). Ale spokojnie, nadrabiam to, bez paniki ;).

Historia tego Book Haul'u jest taka, że byłam wczoraj na swoim pierwszym spotkaniu z nową klasą (nawet połowy nas nie było, ale uważam, że są sympatyczni). Ale nie o tym rozmawiamy. Mając jeszcze trochę wolnego, niespożytkowanego czasu przed spotkaniem zaszłam sobie do Empiku odebrać książkę zamówioną kilka dni temu. Ale na jednej się nie skończyło, bo od razu wzięłam też drugą XD. Tak więc przedstawiam Wam moje zdobycze:

 - "Książę i gwardzista" Kiera Cass

Ostatnio mówiłam o tej książce, więc kiedy zobaczyłam ją na półce, po prostu musiałam ją mieć ^^. Nie będę więcej tutaj o niej opowiadać, a zainteresowanych zapraszam do wspomnianego wcześniej posta, o tutaj dokładnie :).

- "Maszyna do pisania. Kurs kreatywnego pisania" Katarzyna Bonda

Dobrze, nie będę przed Wami dłużej tego ukrywała. Uwielbiam pisać opowiadania i dłuższe historie. I zamierzam się w tym doskonalić. To moje hobby ^^. A ta książka otrzymała bardzo dobre recenzje, więc może coś przydatnego z niej wyciągnę :).

I to tyle jak na razie, mam nadzieję, że podobają Wam się moje nowe zdobycze :). Słyszeliście o nich? Co o nich sądzicie? A może ktoś już przeczytał i chciałby podzielić się swoimi wrażeniami? ;) Lubię utrzymywać z Wami kontakt, tak więc piszcie śmiało :).

Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :)

Luriko

6 komentarzy:

  1. Czytaj szybko, bo jestem ciekawa recenzji :)
    Obie pozycje mam na oku już od ðłuższgo czasu.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą serię Rywalki mam w planach. Okładki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Książę i Gwardzista" pochłonęłam w jeden wieczór (oczywiście, zaraz po zakupie).
    A co do drugiej książki, to wiele dobrego słyszałam o autorce, ale sama książka jest dla mnie nowa.
    Też uwielbiam pisać, więc myślę, że wkrótce zagrzeje miejsce na mojej szafce (o ile znajdzie się jeszcze jakieś wolne).
    Pozdrawiam,
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa książki Bondy, chociaż sama nie zamierzam niczego tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wciąż kupuję nowe, choć tak wiele książek jeszcze czeka na półce na swoją kolej. Życzę miłego nadrabiania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Księcia i gwardzistę przeczytam na bank, jak tylko uda mi się dorwać Jedyną, bo chcę uniknąć niepotrzebnych spojlerów ;)
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń