czwartek, 27 sierpnia 2015

Proszę, pomóżcie mi -.-

Hejka hej ^^

Zbliża się rok szkolny wielkimi krokami (przepraszam, pewnie nie chcieliście tego słyszeć ^^). Tą krótką notkę kieruję do Was jednak w zupełnie innej sprawie.

Otóż dostałam możliwość zaopatrzenia się w jedną trylogię. Jak zapewne dobrze wiecie, ostatnio w takich wielkich tomiszczach wydano "Delirium" oraz "Dotyk Julii". Najchętniej zaopatrzyłabym się w oba wydania, ale niestety mogę zdecydować się na tylko jedno z nich :/ (kiedyś to nadrobię, nie martwcie się ^^).

Tak więc zapytuję Was, drodzy przyjaciele-czytelnicy-książkomaniacy. Którą trylogię zakupić najpierw? Która jest Waszym zdaniem lepsza i ją powinnam przeczytać najpierw? Proszę, pomóżcie mi wybrać -.-.

Czas mamy do 31 sierpnia (t.j. poniedziałek) najlepiej przed 14. Która trylogia zdobędzie więcej głosów, trafi na moją półkę, a później do recenzji ;).

Czekam na odpowiedzi, a tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :).

Luriko

9 komentarzy:

  1. Nie czytałam ani jednej, ani drugiej serii. Jednak mnie bardziej kusi Dar Julii

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam Delirium, jedynie pierwszy tom Dotyku Julii i zdecydowanie jestem za Julią :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tylko pierwszy tom "Dotyk Julii" i mnie nie powalił, ale podobno kolejne tomy są lepsze... Nie wiem, ja na Twoim miejscu wybrałabym właśnie "Julię"
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam obie trylogie. I w sumie nie wiem co Ci poradzić. Ta i ta trylogia jest świetna. Ale chyba jakiś większy sentyment mam do Delirium. No nie wiem.. Jest bardziej specyficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam tylko trylogię o Julii i z powodu mojej wielkiej miłości do Warnera, polecam Ci ją gorąco. W każdej części znajdziesz dużo akcji, humoru i zakazanej miłości :D
    Mam nadzieję, że udało mi się Ciebie zachęcić
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam obu serii, więc niewiele mogę Ci pomóc. :(

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. "Delirium" czytałam i kocham, ale o nie wiem, czy bije Julkę na głowę, bo tej serii nie czytałam, ale mam w planie ^^
    http://be-here-now-and-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam obydwie i moim zdaniem Dotyk Julii jest lepszy, przede wszystkim dlatego, że nienawidzę tego, co Lauren Oliver zrobiła z ostatnim tomem Derlirium... Obie serie są świetne, ale gdybym miała wybierać do na zdecydowanie Dotyk..., bo każda kolejna część jest lepsza od poprzedniej :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko trylogię "Dotyk Julii", zdecydowanie polecam! :) Zaskakujące zwroty akcji, ciekawi bohaterzy. Bardzo mi się spodobała jako trylogia, ponieważ staje się coraz lepsza z części na część! Pozdrawiam! :)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń