sobota, 29 sierpnia 2015

Zeszyt z cytatami #6

Hejka hej ^^

Wiem, że to już drugi post dzisiaj, ale niestety czas nas goni :). Już w poniedziałek dowiecie się, dlaczego (wtedy też czekają Was dwa posty, przygotujcie się ^^), a tymczasem przedstawiam Wam kolejną porcję cytatów. Pochodzą one z książki Brandona Sandersona "Stalowe serce". Jeśli jeszcze ktoś nie widział recenzji, to zapraszam Was tutaj

Aha, i znowu robiłam tylko za siłę roboczą do przepisywania, wszystkie cytaty zostały wybrane przez Tessę, tak więc jej należą się podziękowania :). Bez zbędnego przedłużania, oto i one ^^



Jak Wam się podobają? Zachęciły Was do sięgnięcia po tę pozycję? :) Powiem Wam szczerze, że podczas ich przepisywania poczułam chęć przeczytania tej książki, może kiedyś po nią sięgnę? :)

A tymczasem nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

4 komentarze:

  1. Ślicznie piszesz.
    A cytaty są cudowne^^ Szczególnie ten pierwszy.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty masz piękne pismo *_* A cytaty bardzo mnie zachęciły do "Stalowego Serca". Wgl cała seria bardzo mi się podoba :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty masz piękne pismo *_* A cytaty bardzo mnie zachęciły do "Stalowego Serca". Wgl cała seria bardzo mi się podoba :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie cytaty zachęcają do sięgnięcia po pozycję :)

    OdpowiedzUsuń