środa, 22 lipca 2015

Zeszyt z cytatami #1

Hej hej ^^.


I oto jest nowa seria, którą tak zapowiadałam i utrzymywałam w sekrecie :). Razem z Tess zastanawiałyśmy się, jak wykorzystać nadprogramową ilość moich zeszytów, które uwielbiam zbierać i magazynować. I wpadłyśmy na pomysł, aby jeden z nich zapełnić naszymi ulubionymi cytatami z książek, które będziemy czytać i recenzować tutaj, na naszym blogu. 


Oto i jest, nasza mała skarbnica złotych myśli. Ponieważ Tessa przeczytała już czwartą część Percy'ego Jacksona (recenzję możecie przeczytać tutaj), to jako pierwsze cytaty w tym zeszycie widnieją sentencje właśnie z tej książki ^^.

Ale ale, nie zapoznałam Was jeszcze z zasadami, jakie rządzą tym notesem :). Z każdej książki, jaką przeczytamy, mamy prawo wybrać od 1 do maksymalnie 3 cytatów (chociaż nigdy nie wiadomo, czy ta liczba nagle nie wzrośnie ^^). Ustaliłyśmy, że nie będziemy sobie przekazywać zeszytu, ponieważ zajmowałoby to bardzo dużo czasu i zadecydowałyśmy, że póki (i tu być może szykuje się dla Was kolejna niespodzianka, ale to dopiero we wrześniu) to ja będę go uzupełniać. 

I oto jest pierwsza strona naszego notatnika. Tak tak, wiem wiem, uwielbiam kwiatki :D. Ale wcale nie uważam, że wyszło aż tak źle :). Na dole są nasze nicki i adres naszego bloga. Dodatkowo podjęłam wyzwanie i wszystko w tym zeszycie (oprócz obrazków i wypowiedzeń wyróżnionych na kolorowo) będę zapisywać piórem wiecznym. Zawsze uważałam, że jest to coś pięknego i słowa nakreślone nim wyglądają o wiele lepiej od tych napisanych zwykłym długopisem. Minusem jest to, że nie można tego wymazać lub usunąć, pomyłkę należy skreślić (na szczęście póki co nie zdarzyło mi się to :D). Mam nadzieję, że taki styl zarówno Wam jak i Tessie przypadnie do gustu ;). 

Może wróćmy jednak do sedna. Czas pokazać Wam pierwsze trzy cytaty z książki "Bitwa w Labiryncie" autorstwa Ricka Riordana. Zawdzięczamy je naszej kochanej Tessie (dziękujemy <3). 

Tak więc, najpierw jest oczywiście cytat, pod nim umieściłam tytuł i autora książki, z której został on zaczerpnięty. Jeszcze niżej znajduje się numer strony, na której można znaleźć tę myśl. Nie jest ważne, ile stron zajmą te cytaty, choć akurat te udało się zapisać na jednej stronie. Nie zdążyłam jeszcze ozdobić tej strony, choć zastanawiam się, czy ona w ogóle tego potrzebuje. Co o tym sądzicie?







Przybliżę Wam je teraz, żebyście mogli je sobie dokładnie przeczytać ^^.


Mam nadzieję, że nowa seria Wam się spodobała, bo na dzisiaj to wszystko, co dla Was mam :). Dajcie znać, co sądzicie o tym zeszycie, jak Wam się spodobały cytaty, czy powinnam ozdobić tę stronę i czy warto w ogóle kontynuować zapełnianie tego notesu? Nie mogę się doczekać Waszych opinii :).

Nie dajcie się i do zobaczenia już wkrótce ;)

Luriko

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na serię :-)
    Czekam na kolejne cytaty.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na serię :D
    Ślicznie piszesz.


    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od kiedy nie można wymazywać pióra? Zmazik? Nawet korektor, jeśli trzeba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że są takie przedmioty, ale w moim wypadku się nie sprawdzają. Po zmaziku pismo wygląda moim zdaniem zbyt odmiennie, a na korektorze zwyczajnie źle się pisze :/ Dlatego wolę się starać, żeby się nie pomylić ^^

      Usuń
  4. Mam taki zeszyt z cytatami (choć ostatnio go zaniedbuję) :) I uwielbiam tego typu posty na blogach.

    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysli i masz śliczne pismo

    OdpowiedzUsuń