piątek, 17 lipca 2015

Epikbox #1 - unboxing

Cześć :) Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o pewnej ciekawej przesyłce, jaka do mnie przyszła, ;) A mowa o Epixboxie! Być może niektórzy nie wiedzą co to takiego, więc już spieszę z wyjaśnieniem:

Co każde 3 miesiące wyślemy do Ciebie magiczne pudełko tematycznie powiązane z gatunkiem książki (np. dystopia, fantasy, paranormal, love story itp.), która kryje się w pudełku.  Każdy EpikBox, oprócz książkowej nowość z nurtu Young Adult, będzie zawierał od 3 do 5 gadżetów, które pomogą Ci wyrazić swoją miłość do czytania. W końcu „Czytanie jest obłędne”! 

 Każdy EpikBox zawiera: 
  • Jedną powieść z nurtu YoungAdult. Każda książka z Twojego EpikBox, to gwarancja mile spędzonego czasu. Twoja przyszła lektura jest wybierana spośród najlepszych i najbardziej wyczekiwanych nowości z ostatnich 36 dni przez redaktorów BookGeek.pl; 
  • Od 3 do 5 książkowych akcesoriów (torby, plakaty, zakładki, kubki, przypinki itp. Osobistą notatkę od jednego z redaktorów BookGeek.pl (bądź gościa) wyjaśniającą, dlaczego warto jak najszybciej przeczytać powieść, którą znalazłeś w pudełku; 
  • Ekskluzywne materiały i bonusy.
Opis z epikbox.pl/jaktodziala/

Tak właśnie prezentowała się nienaruszona jeszcze paczka, kiedy zastałam ją w swoim pokoju. Na spodzie miała napis "epikbox" ale zauważyłam to dopiero jak wyrzucałam karton :)

Nie zwracajcie uwagi na tego śpiocha
obok <3
Paczka już prawie rozpakowana...

No dobrze, już nie będę więcej przedłużać, bo na pewno jesteście ciekawi co kryje się w środku ;) Przedstawię każdą rzecz z osobna.

Książką-niespodzianką okazało się być "Stalowe Serce" Brandona Sandersona. Muszę przyznać, że od niedawna mam wielką ochotę na zapoznanie się z jego twórczością, a teraz mam na to okazję :) W najbliższym czasie chcę ją przeczytać, więc spodziewajcie się recenzji ;) Ciekawe jak będzie z treścią, bo okładka prezentuje się naprawdę niesamowicie.
Wewnątrz książki była ukryta kartka z oceną Kerach, jednej z redaktorek BookGeek. Znajduje się tutaj krótkie przedstawienie powieści i ocena w pięciu kategoriach: świata przedstawionego, kreacji bohaterów, oryginalności fabuły, stylu pisania oraz ogólnego wrażenia. Jedynie oryginalność fabuły dostała 4, a cała reszta na 5, także zapowiada się naprawdę nieźle ;) Ponadto został tu też umieszczony cytat z książki.
A teraz czas na książkowe gadżety! ^^

Będę ją nosić z dumą :)

Zakładki... Co prawda 2 nich już zdobyłam na Zjeździe Niezgodnych, ale nie zaszkodzi mieć większego zapasu ;) A te magnetyczne z pewnością bardzo mi się przydadzą, zwłaszcza w podróżach.







Fragment książki Kat Zhang "Co ze mnie zostało" która swoją premierę ma mieć w sierpniu. Jeszcze go nie czytałam, ale opis bardzo mnie zaintrygował i z pewnością będę na nią polować ^^

Oprócz tego zostałam obdarowana plakatem w formacie ciut większym niż A3. Wątpię w to, czy w ogóle go powieszę, bo już nie mam zwyczaju obklejania ściany, a na tablicę korkową to on trochę za duży. W każdym razie jeszcze zobaczę, co z nim zrobię :)

Cytat od J. K. Rowling ;)

A cóż to takiego? Też mnie to zastanowiło, dopóki nie przeczytałam opisu w opakowaniu. Otóż to jest Thumb Thing, za pomocą którego można czytać, kiedy ma się do dyspozycji tylko jedną rękę. Całkiem ciekawe, lecz niestety obawiam się, że już go zgubiłam :(


A tutaj wszystkie moje cudeńka na jednym
zdjęciu ;)

To by było na tyle. Cały zestaw bardzo mi się podoba i już jestem bardzo ciekawa, co znajdzie się w październikowym boksie :) Zamierzacie go zamówić? Jeśli też go teraz dostaliście, to jak Wam się podoba? Trzymajcie się ^^

Tessa

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł!
    Te zakładki są prześliczne :)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń