piątek, 24 lipca 2015

Zeszyt z cytatami #2


Hej hej ^^

Wczoraj pojawiła się recenzja "Mechanicznego anioła" autorstwa pani Cassandry Clare. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji się z nią zapoznać, zapraszam Was tutaj. Jak teraz już stanie się to naszą tradycją, zaprezentuję Wam teraz cytaty, które wybrałam z tej książki i ładnie zapisałam (przynajmniej mam taką nadzieję :D). 

Tak się prezentują obie strony dotyczące tej właśnie książki. Tak, tym razem mamy dwie strony, bo pierwszy cytat, jaki wybrałam, nie mieścił się na jednej stronie, był zbyt długi. Ale to nic :). 










Mamy tutaj trochę bardziej przybliżone zdjęcia powiedzmy pierwszego cytatu. Akurat chciałam wybrać ten, ponieważ spodobał mi się opis przemiany Tessy.









Tutaj z kolei mamy drugi cytat. Tak, wiem, że wkradł się tam błąd, ale już nie chciałam go poprawiać, bo wyglądało by to jeszcze gorzej niż jak jest tak jak teraz. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :(










No i ostatni, trzeci cytat. Uważam, że ten jest najlepszy z tych wszystkich, bo pokazuje prawdę o ludziach. Myślimy (w szczególności bardzo często ja), że wiemy wszystko lepiej, że zrobimy coś, czego tak naprawdę nie jesteśmy w stanie i tak dalej. Tak naprawdę, to chyba niewiele ludzi jest wyjątkiem od tej zasady ;). 






I to chyba będzie wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że podobały się Wam te cytaty :). Z tego co zauważyłam, seria dość dobrze się przyjęła, więc myślę, że będziemy ją kontynuować, jeśli oczywiście będziecie chcieli nadal to oglądać ^^. Następna porcja cytatów będzie pewnie od Tessy, tak więc już niedługo kolejna porcja złotych myśli z naszych książek ;).

Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo :D.

Luriko 

2 komentarze:

  1. Nie znalazłam tego błędu w drugim cytacie, a przynajmniej nie rzucił mi się w oczy podczas czytania.

    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, jednak słowo "wogóle" pisze się oddzielnie, za szybko to napisałam i nie zorientowałam się :/ Ale jeśli nie rzuca się w oczy, to super ^^.

      Usuń