wtorek, 14 lipca 2015

Book Haul #2

Jak obiecałam, oto i jest ^^. Już mój drugi Book Haul na tym blogu :). Od ostatniego czasu dorobiłam się pięciu nowych książek i chciałam je Wam dzisiaj zaprezentować.

Tak więc do dzieła!

Oto dwie moje paczuszki z Empiku, które odebrałam wczoraj. W jednej znajdują się dwie, a w drugiej jedna książka. Uwielbiam zamawiać przez internet i odbierać paczki z książkami :). To jeden z moich ulubionych momentów: otwieranie tych pudełeczek. To prawie jak prezenty na święta ;). To nic, że dokładnie wiem, co jest w środku, to i tak pewna niespodzianka ^^.

Oto moje nowe książeczki w scenerii iście letniej :).Przy okazji, tak jest, to mój balkonik w domku letniskowym :). Taki lasek to jedno z moich ulubionych miejsc do czytania, chyba się zgodzicie, że bardzo sprzyja skupieniu ;). Dobra dobra, trochę przeciągam sprawę, przejdźmy więc już do zawartości owych paczek, co wy na to? ^^

Paczka nr 1:
To w tej paczce były dwie książki, czyli:

- "Wypowiedz jej imię" Jamesa Dawsona
- "5 sekund do io" Małgorzata Warda

Paczka nr 2:
Tutaj mamy tylko jedną pozycję:

- "Listy niezapomniane" Shauna Ushera

Pierwsza książka to thriller opowiadający historię trójki nastolatków, którzy wpadają na jakże genialny pomysł i postanawiają w noc Halloween stanąć przed lustrem i wezwać Krwawą Mary. Niestety nie przewidują skutków i już wkrótce znajdą się w samym środku makabrycznych wydarzeń. Lubię się trochę bać, więc nie mogę się doczekać, kiedy się za nią zabiorę :).

"5 sekund do io" to opowieść o Mice - jedynym światku tragicznej w skutkach strzelaniny. Tylko ona widziała sprawcę. Te wydarzenia wydają się mieć coś wspólnego z kontrowersyjną i tajemniczą grą, w której można odczuć nie tylko temperaturę otoczenia, ale także ból lub własną śmierć. Na prośbę policji Mika wraca do wkracza w wirtualny świat. To dokładnie moje klimaty :). Uwielbiam gry i książki, więc to powinno zadowolić moje oczekiwania :). Nie mogę się doczekać, kiedy sprawdzę tę teorię ;).

No i ostatnia książka z tych zamówień, czyli "Listy niezapomniane". A dlaczego wybrałam akurat tę pozycję? Przyznam się szczerze, że uwielbiam listy :) Oczywiście i pisać, i czytać ;). A ta książka to zbiór listów niezwykłych osób o bardzo różnych tematach. Bardzo chcę się z nimi zapoznać, jednak trochę źle się czuję wchodząc z buciorami w czyjeś prywatne sprawy. Czy oni mi wybaczą? Czy Wy mi wybaczycie? :). Chyba i tak przeczytam tę książkę, i to od deski do deski ^^.

Następna i ostatnia na dzisiaj partia książek to pozycje, które otrzymałam od mojego kochanego taty <3. Przy okazji wspomnę, że to wszystko dzięki niemu. Czytał mi codziennie wieczorem, kiedy byłam mała, dzięki czemu nauczyłam się czytać. Pokazał mi ten przepiękny świat i zawsze wspiera mnie ogromnym, nowym materiałem (wspiera mnie nie tylko w tej dziedzinie, ale taki jest dzisiejszy temat i poza tym trudno to wszystko zliczyć :D). Więc, specjalne podziękowania dla Ciebie, tato. Kocham Cię najmocniej na świecie <3.

Wracając do tematu, są to aż dwie książki:

- "Pamiętnik narkomanki" Barbary Rosiek
- "Ulysses Moore. Podróż do Mrocznych Portów"      Pierdomenico Baccalario

Na zdjęciu z moimi czereśniami, które podjadam zamiast słodyczy, pisząc tego posta ;)

Pierwsza z nich to książka, którą zobaczyłam w bibliotece już lata temu. Byłam zbyt młoda, żeby ją wypożyczyć i przede wszystkim zrozumieć jej tematykę. Jednak uwielbiam książki napisane w stylu pamiętnika i kiedy zobaczyłam ją na półce poczułam, jak mnie wzywa. Opowiada oczywiście o narkomance, która zapisuje swoje przeżycia i problemy. Od tej różowej strony tuż po zażyciu oraz od tej gorszej, kiedy widać już jego skutki. Zapowiada się ciekawie i mam zamiar już niedługo się w nią zagłębić.

Druga z nich to już czternasta część serii "Ulysses Moore", o której opowiadałam w swoim pierwszym "Poniedziałku z...", dlatego nie będę się zagłębiać w fabułę, żeby się nie powtarzać i nikomu nie spojlerować. Możecie o ogólnym zarysie przeczytać w "Poniedziałku z Ulyssesem Moorem". Chwilowo to mój tata ją czyta, bo mam spore zaległości w tej serii, ale mam nadzieję już niedługo to nadrobię :).

Więc to już koniec :). Poznaliście wszystkie moje najnowsze zdobycze. Co o nich myślicie? A może zapoznaliście się już z nimi? Jeśli tak, to podzielcie się ze mną swoimi opiniami ;).

W przygotowaniu jest także nowa seria, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i polubicie tak jak nasze poniedziałki :).

Nie dajcie się i do zobaczenia już niedługo ^^.

Luriko

11 komentarzy:

  1. "Wypowiedz jej imię" już przeczytałam, niestety zawiodłam się :( Mało straszne było :) Ciekawy blog, będę częściej zaglądała :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy stosik :)
    Zapraszam na konkurs!
    http://countrywithbooks.blogspot.com/2015/07/konkurs-wakacyjny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Och! To jest cudowny moment, kiedy paczka z książkami do ciebie przychodzi :) Te uczucie, kiedy otwierasz paczkę... Bezcenny :)
    Zazdroszczę :"Niezapomnianych listów" i "5 sekund..." :)
    Przyjemnej lektury i smacznych czereśni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^

      Usuń
    2. Nominowałam Cię to bardzo ciekawego tagu :)
      Szczegóły: http://pizama-w-koty.blogspot.com/2015/07/the-summer-reader-book-tag.html

      Usuń
    3. Yay, jak fajnie :) Dziękuję Ci <3

      Usuń
  5. Zrobiłaś mi ochotę na czereśnie ;) Co do książek zabrałabym Ci wszystkie, ale najbardziej ciekawi mnie "5 sekund do oi" - nie słyszałam nigdy o tej książce, ale mnie zaintrygowała i także jest w moich klimatach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Otwieranie paczek to raz, ale przeglądanie i dotykanie książek w salonach, to dopiero jest to! Wiem, że jak idę do Empiku po książkę jakąś, to muszę sobie sporo czasu zarezerwować ;D. Super się tam chodzi, patrzy, wybiera. Dobra atmosfera, nikt nie przeszkadza... i wszędzie książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, to też ma swój urok, a najlepiej ze "sponsorem" :)

      Usuń